Terug naar Mumbai - Reisverslagen van Rianne Boone - WaarBenJij.nu Terug naar Mumbai - Reisverslagen van Rianne Boone - WaarBenJij.nu
Terug naar Mumbai

Vanuit de Nederlandse stichting (stichtingbalanand.nl) ben ik gevraagd terug te gaan naar Umang, de zorgboerderij. Daar komt een grote groep studenten in december aan met kennis op alle ' zorgboerderij gebieden'. Waaronder tuin, dieren, landbouw..
De komende vier jaar komen ze ieder jaar terug, waardoor er hopelijk wat continuïteit ontstaat!
ik mag mee om te helpen de kennis over te dragen, en aangezien communicatie niet altijd even soepel gaat is het een hele uitdaging!
Ik heb er iig heel veel zin in!! Ik vind het waanzinnig om iedereen weer te zien en te zien hoe het daar gaat. En ik voel me ook heel vereerd dat juist ik heen mag.. Ik ga mn best doen!

Zo, nu internet uit en boarden!

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Vanaf Umang

01 December 2011

De eerste week is om

27 November 2011

Vanuit Mumbai
Rianne

Actief sinds 24 Okt. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 34464

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 09 Februari 2012

Reizen door Zuid Afrika

24 November 2011 - 13 December 2011

Terug naar Mumbai

21 Januari 2010 - 19 Mei 2010

Indiaaa

08 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Broer opzoeken

Landen bezocht: